• Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te altor 20 de urmăritori

  • Arhiva blogului:

  • Subiecte abordate:

My first love… :)

Cine isi mai aduce aminte??? Cati ani or fi trecut de atunci??? 🙂

Aveam 4 sau 5 ani. Era prima data cand faceam cunostinta cu gradinita. Nu mai fusesem pana atunci si nici nu ma incanta ideea . Am intrat cu lacrimi in ochi, tinandu-ma de fusta mamei si promitandu-i ca nu mai fug de balet, daca ma lasa sa plec inapoi la tara. 🙂 Amagita ca voi petrece doar cateva ore acolo , pana cand se va intoarce „mica mea” de la piata, m-am asezat tacuta pe un scaunel , uitandu-ma la copii din jurul meu. Din toti , unul singur mi-a atras atentia: Bogdan ! ! !

Bogdan era exact opusul printului care o salva pe Ileana Cosanzeana . In afara de parul „balai” ca in basme , nu avea nici una din trasaturile celui care-mi marca serile de „Povesti Nemuritoare ” prin faptele lui eroice . Era scund, grasut si avea ochii caprui cu gene dese.

Nimic atragator la prima vedere… In schimb era cel mai popular „soim „din grupa. Era extrem de haios si m-a cucerit de la primul pranz impreuna , prin modul sau „manierat ” de a servi masa : mancarea lui devenea bucatele , care  se transformau ,sub vraja imaginatiei, in diverse mijloace de transport (vapoare, avioane, trenuri, masini personale etc), care apoi trebuiau transportate prin aer cu ajutorul mainii pana la baza – preafericita sa gura . Si asa am uitat de balet , de bunici sau de altceva,  care nu ar fi compensat nici pe departe plimbarile pe care le faceam impreuna cu Bogdan si sora lui Laura in fiecare zi din fata blocului pana la garadinita si inapoi (descoperisem ca eram vecini si ne jucam seara in parcare) .

Nu stiu cat m-a iubit el… 😆 , poate nu atat de patimas ca mine, dar stiu ca nu i-am fost indiferenta … 🙂  pt ca imi aducea bomboane (un fel de M& M – varianta anii ’80 si..) , pe care le striveam in picioare sub indrumarea lui si enervarea mamei mele ;p … cu toate ca ne intelegeam foarte bine , nu a fost totul roz intre noi.. am avut si zilele mele de doliu.. Am suferit foarte mul la o serbare cand partenerul meu de dans popular nu a fost Bogdan, ci Iancu  care .. uitandu-ma la pozele de atunci … era un baietel foarte simpatic , mult mai interesant decat adoratul me B) . Cand am realizat ca destinul sta in calea fericirii mele , am inceput sa plang ca sa atrag atentia Tovarasei educatoar care imediat m-a intrebat ce am…??? Printre sughituri i-am povestit drama mea, spunandu-i ca nu pot sa dansez cu Iancu pt ca  „nu s-a spalat azi dimineata in urechi”  si ca as dori, daca se poate , sa-mi gaseasca  un alt partener mai ingrijit. Mi-a fost indeplinita dorinta , dar ca si atunci cand te rogi la Dumnezeu si nu ceri ce trebuie, cum trebuie. Tovarasa amuzata de pretentiile mele, mi-a schimbat partenerul de dans  care (ghinionul meu) nici acum nu a fost Bogdan. Resemnata, am acceptat mana celuilalt pusti si am dansat cu ciuda (vazand cat de fericit era B in bratele partenerei sale) ca sa-i arat ca in ciuda situatiei, eu oricum eram mai buna decat ea… 😀

Dar o data cu vara .. l-am pierdut si pe B… l-am pus in cutiuta Pandorei  cu amintri si l-am trimis cu trenul in Franta, acelasi tren cu care a venit vacanta…

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

